Cele mai bune articole și pagini

McDonald’s Braila ?!un loc cu pretentii degeaba

Dupa atata timp si dupa ce am ravnit cu totii la un oras mai civilizat a aparut EL sa ne situeze in randul oraselor cu pretentii. Insa daca in Romania totul este romaneste, la Braila munca se face ca la Braila!

Am avut proasta inspiratie sa calc si eu pragul si din secunda doi am ramas placut impresionat de sistemul tehnologizat al restaurantului.In 2 minute am plasat comanda si in 40 minute am ridicat-o. Sa nu sarim peste etape si sa va las o impresie persoanala a acestui chici cu pretentii de restaurant international.

Mc Drive

Foarte slab pregatit si am si argumente

  • amplasarea blocheaza strada adiacenta iar coada de masini se intinde pana in soseaua principala intens circulata.
  • angajatii jalnici, sincer fara nici un regret sau urma de jignire sintagma „inaintati sau dati sau mergeti putin mai in fata” ce o repetati obsesiv la fiecare client desi nu exista un indicator al limitei de stationare pentru comanda decat panoul de coamanda te deranjeaza putin. ( nu cunosc motivele dar tare ma tem ca sunt tehnice) si asta ar fi o alta problema!
  • toti angajatii efectiv te cearta desi ei au o proasta abilitate de perceptie si intelegere groaznic nu stiu pe ce criterii au fost selectati in cadrul concursului de angajare insa slaba firma de recrutare analizand alegerile facute!

In interiorul MC Braila:

  • comanda o faci relativ repede si plata acesteia repet ajutat de panourile de comanda insa pregatirea ei si finalizarea se loveste de aceeasi problema evidenta de personal
  • panoul unde apare numarul comenzi tale este depasit, angajatii strigau ca la piata numarul , erau intr-o totala neconcordanta nici la cel mai prost fast food nu se striga asa!
  • atitudinea angajatilor jalnica din nou, o doamna de servici isi gonea efectiv clientii din calea ei pentru ca ea trebuia sa debaraseze o masa , modul si diplomatia nula ( a nu se intelege ca am ceva cu femeia, saraca, nu este ea vinovata ci responsabilii ce ar fi trebuie sa aiba in vedere perfectionarea ei).
  • tot angajatii se hlizeau intre ei in spatele „tejghelei” si deveneau foarte iritati pentru ca noi umili clienti incercam sa luam „rapid” fast food etc.. ceva de-ale gurii ,aveam o privire probabil mai nedumerita la modul in care primeam ceea ce am comandat in 40 de minute! ( si nu era o zi aglomerata sau ora de varf)
  • lipsa unui produs platit din comanda mea a pus categoric capac disponibilitatii mele de a mai incerca serviciile din Braila , dupa 40 de minute de stat si incercand sa inteleg algoritul comenzilor ce fluctuau masiv

Concluzia mea un loc cu pretentii degeaba , respingator si total neprofesionist, ma declar fan mancarii insa ceea ce exista la noi nu prea are legatura cu ceea ce ar trebui sa fie!

sursa foto: mihaeladanpress.ro

3 Comments

  • Florin

    februarie 3, 2019 at 8:20 am

    Te înțeleg. Prima mea experiență a fost să stau 1 oră și 40 de minute la Drive. Cred că trebuia să-mi iau pachețel de acasă.
    După ce am dat comanda, am avut surpriza să văd pe bon cantități diferite față de dorința mea [2 cafele am spus, doar una pe bon; înghețata 2, doar una pe bon]. Când m-am dat jos din mașină și am rugat adăugarea cantității corecte, mi s-a spus să spun asta la fereastra de unde iau comanda, să-mi adauge acolo.
    Bineînțeles că nu s-a întâmplat asta…

    Răspunde
    • admin

      februarie 3, 2019 at 11:21 am

      corect! dar cel mai frapant din punctul meu de vedere este nesimtirea din ochii angajatilor, se citeste expresia ” asa si?” mai greseste omul… urat un lucru bun facut prost , zic sa mai avem rabdare poate is greselile iminente de inceput de drum!

      Răspunde
      • Florin

        februarie 5, 2019 at 10:28 am

        Din păcate, resursele umane sunt la pământ. Nu numai în domeniul ăsta. În toate.
        Plus că, din câte știu eu, angajații au fost trimiși la instruire până să se deschidă.
        Degeaba ai o franșiză extraordinară când oamenii au durere-n bască

        Răspunde

Lasă un răspuns

shares